torsdag den 3. november 2011

Hvad er det hun læser?

Hun var så stolt og spændt at hun simpelt hen måtte sætte sig på gulvet hos den lokale grønhandler og nærstudere billederne af sig selv, i bogen som vi lige har hentet på posthuset.

Jeg ved at damerne bag HOMEMADE inviterer til reception på mandag d. 7. november i rum11 - fra 16-19

Vi kommer helt sikkert.

Har du ikke set bogen endnu så glæde dig. Den er så flot og spækket med skønne ideer og dejlige billeder.
Er vild med de der blyantsholdere - mon jeg kan lære at lave sådan en?

8 kommentarer:

  1. Den ser også meget indbydende ud !
    Håber Lilly var tilfreds :-)

    SvarSlet
  2. åh den vidunderlige lille pige, glæder mig til at se hende på mandag.

    Dejlig dag til jer og tak for i går forresten, såå hyggeligt - knus Karen Marie

    SvarSlet
  3. Sød er hun!

    Tror jeg bliver nød til at købe den bog:-) Den ser så skøn ud....

    SvarSlet
  4. Jeg syntes nok det lignede smukke Lilly i bogen;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er hun bare sød som hun sidder der...;)

    SvarSlet
  6. Blandt persille og pastinakker eller ej, så SKAL man da bladre rundt når man sådan er blevet publiceret:-)

    SvarSlet
  7. Og sikke nogle fine billeder din søde datter er med på. Det er en fantastisk bog!

    SvarSlet