torsdag den 15. marts 2012

Quiltet børnejakke

Lille og fin, str 2-3 år. 
Det tager næste lige så lang tid at lave den som voksen modellen gør. Alle detaljerne er de samme og der er ikke sparet på luksusen, så jeg går lige over overvejer om det overhovedet kan betale sig at sætte dem til salg. Den bliver i hvert fald dyr, så vent lige med at forelske dig alt for meget.....
Foret er fra - ja gæt! - City Sycenter. Kan ikke huske prisen, men noget omkring 139,- pr meter.
Lækreste glatte bomuld med karry/guld striber, fungerer perfekt som foer.
Du kan bare ringe til dem hvis gerne vil købe noget af det.

12 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker.

    Håber du holder nogle workshops i efteråret for så må jeg i gang med at spare op.

    SvarSlet
  2. av noget lækkert foer! Jeg er solgt ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare lækker. Jeg håber at jeg engang får mulighed for at deltage i et af dine kurser. Jeg ville elske at eje sådan en quiltet Liberty jakke. Der er bare langt over til dig- jeg bor i Aalborg.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Super skøn!
    Heldigvis er den alt for tøset til mine drenge, så jeg kan godt elske den på afstand, uden at jeg MÅ eje den;o)

    SvarSlet
  5. OMG! hvad hedder det fine print og hvor finder man det??? LOVE IT!

    SvarSlet
  6. Hvor ER den skøn og smUk. Det er tydeligt at se at du er SUPER god til dit håndværk :-)

    SvarSlet
  7. den er lækker!! Je er super glad for min jakke, som jeg lavede på din workshop i sommers :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  8. Øj, den er sød. Du har virkelig god sans for detaljen og sammensætninger.:-)

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin. Og med de snorlige syninger og flotte detaljer kan man tydeligt se, hvor dygtig du er. Jeg håber på, at jeg engang kan finde tiden til at tage til København til en af dine weekend-workshops.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Ja jeg så den jo live, den anden dag - über nuttet siger jeg bare!


    Knus og dejlig weekend til dig - Karen Marie

    SvarSlet
  11. Tak alle sammen!
    Stoffet er fra Garniture, men jeg købte det sidste som var på rullen.

    SvarSlet