torsdag den 7. juni 2012

Japansk håndprintet vingevest

Jeg har syet en vingevest. Måtte bare lige have et lille bitte break fra de quiltede jakker.
Stoffet er virkelig smukt, japansk håndprintet, fundet på Etsy.
Der står vist Camilla på den, så den kommer ikke til salg. Den klæder hende jo, så det driver ned ad de grønne vægge, ikk?

Hvis du har lyst til selv at lære at sy en vest, så har jeg ledige pladser på tirsdagsholdet. Her går man hver uge fra kl. 10-13 og det koster 1000 kr for 4 gange om måneden.
Du kan nøjes med at gå 4 gange, hvis du bare lige vil snuse til det, men du er også velkommen til at blive på holdet, så længe du har lyst.
På Syskolen kan du bruge alle mine mønstre frit, jeg deler ud af så mange fif jeg kan og der er masser hyggeligt samvær. Du er velkommen til at tage din baby med på holdet. Læs mere her
Du kan også komme på venteliste til et af aftenholdene. Her er der mulighed for kun at gå hver anden uge. Listen er ikke så lang lige pt, så jeg vil mene at du snart kan få en plads.
Find en oversigt her og se hvad de dygtige damer syer her

Du kan skrive til marapytta@gmail.com hvis du vil vide mere.

7 kommentarer:

  1. Smukke Camilla i smuk vest.
    Dejlig kombi

    Stine:)

    SvarSlet
  2. De klæder i hvert fald hinanden :)

    SvarSlet
  3. Hvis jeg boede tættere på ville jeg gerne være med :)

    SvarSlet
  4. Hej Line!
    Super smuk vest, rigtig klædelig til den smukke model! :)
    Elsker at følge med her på din fine, inspirerende blog!

    Dejlig dag til dig!

    Kh Marthe, Norge

    SvarSlet
  5. Smuk smuk smuk, både vest og Camilla!

    SvarSlet
  6. Hvorfor har jeg ikke fri om tirsdagen? Så var jeg på Vesterbro med symaskinen:)

    SvarSlet