onsdag den 6. juni 2012

Leopard strik

Her er den!
Leo pelsen som Trine har været så sød at strikke til mig.
Den har været færdig læææænge, for Trine er jo simpelt hen så hurtig på pindene, men den har ligget og ventet på den helt rette årstid og det må siges at være nu. Skide koldt og ikke skyggen af sol og sommer....hm
Får du lyst til at strikke?
Jamen så er det da bare heldigt, at hele molevitten kan købes ude hos Fox&Jane. De har skaffet alt hvad der skal bruges af særlige pinde og garn.
Jeg synes den er blevet mega sej og Camilla har været så sød at tage billeder af mig.... og det var altså ikke nogen nem sag skal jeg lige hilse og sige!



26 kommentarer:

  1. WAUW, du ligner simpelthen en million Line, den er bare helt fantastisk flot! og sikke nogle vidunderlige billeder....

    SvarSlet
  2. Wauw! Den ser SÅ smuk og lækker ud.

    SvarSlet
  3. Pas på Vesterbro, der er en vaskeægte strikleopard på jagt efter sol og sommer:))
    Hold da op hvor er den fantastisk, tillykke med den.

    SvarSlet
  4. Rikke Sanderhage6. juni 2012 kl. 14.09

    Ja, den er SÅ pæn!! Skønne billeder :-) Vi ses i morgen

    SvarSlet
  5. Den er da blevet så lækker og fin.

    Men jeg synes ikke helt at jeg kan lure hvor på Fox&Jane det kan købes. Jeg tænker på postordre og prisen?? Kan du hjælpe??

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Henny
      Fox og Jane holder til i Ballerup, hvor vi har butik midt på gågaden. Hvis du bor langt væk, kan vi med garanti lokkes til at sende garn, opskrift og pinde i din retning. Du kan skrive til os på butik@foxogjane.dk

      Venlig hilsen Trine og Jane

      Slet
  6. Shit du er lækker mand! Det er trøjen også, men jeg får ALDRIG strikket sådan en... mon man kan lokke sin moar til det?? :-)

    SvarSlet
  7. baggårdspuma siger jeg bare :-) Du er da lige til en postkortreklame :-)

    SvarSlet
  8. Waou - Du ligner en million (c:

    SvarSlet
  9. Hvem der bare have tålmodigheden til sådan et projekt..
    og hvem der bare så sådan ud på billeder

    Damn du er foxy (eller leopardy)

    SvarSlet
  10. Hvor er den da blevet lækker...men jeg undrer mig over hvad det nu var du skulle have gjort med dit hår og hvorfor det er gemt under et tørklæde...håber da ikke det gik helt galt?:(
    KH Mia

    SvarSlet
  11. For dælen, hvor den klæ'r dig Line!

    SvarSlet
  12. Hej Line.
    Uha, den er fed!! Det kunne da godt være, man skulle få fat i det mønster, garn og pinde også overtale min kære mor, hun er noget hurtigere på pindene end jeg.
    Glæder mig forresten til at se, om der kommer workshops i efteråret (og det blir en weekend uden arbejde), jeg må nemlig eje en af dine fine jakker:-)
    Kh. Karen

    SvarSlet
  13. Den er da bare toplækker! Elsker leo!

    SvarSlet
  14. Ihhh... Hvor er den blevet fin!! SÅ lækker!

    SvarSlet
  15. Beautiful! Looks great on you! Can she make a extra one ! I'm in love of the pattern lucky you!
    Bjør

    SvarSlet
  16. Hold kaeft hvor blev den fed! Men ja hallo hvad skete der med haaret? :-)

    SvarSlet
  17. Wauw, hvor er den feeeeeed!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  18. Wow, den er ho helt vild. Kan huske dengang du viste det brune originalmønster, der var jeg ikke helt overbevist, men hold kæft mand, det er jeg nu.
    Fed fed jakke.

    SvarSlet
  19. Hej Line. Sejt, du spottede den opskrift. Den er voldsomt fed og klær' dig perfekt! Gode billeder!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  20. Ej men for helvede hvor er den pæn! Så vanvittig pæn! Gid det var min :-) Du er heldig!
    Vh Anne

    Ps. tjek lige min nye blog ud og kom meget gerne med konstruktiv kritik: http://dippedut.blogspot.dk/

    SvarSlet