torsdag den 13. december 2012

Spontan julegave mini workshop


Jeg fik pludselig lyst til at invitere inden for til spontan julegavesyning.
Måske har du hele tiden haft lyst til at lave dine julegaver selv, men bare aldrig fået slået hul på det.....

Nu har du muligheden for at blive skubbet i gang med 5 timers syning i kælderen på Vesterbro, Fredag d. 21. december 9-14.
Prisen er 450 kr inkl. kaffe the og en ostemad.
På workshoppen er der mulighed for at sy småting.....tasker, toilettasker, børne kjoler, børnebukser, puder, dukkelift, nøglesnore, bloomers, sløjfer, leo sweats, vingeveste, nederdele, gamacher og ting i den dur. Det er altså ikke muligt at kaste sig over de større projekter som fx jakker, hverken til børn eller voksne.

5 timer med fuld drøn på og masser af fif. Alle er velkomne, både nybegyndere og erfarne.

Tilmelding på marapytta@gmail.com

Ps. Mønstrene forbliver mine, lige som når der er almindelig syskole. Jeg har et par symaskiner man kan låne for 100 kr, men desværre ikke nok til alle. Du skal selv medbringe materialer, men jeg vejleder selvfølgelig inden vi mødes:-)





10 kommentarer:

  1. Yahooo for en god idé! Jeg skal desværre til julefrokost kl 12, men lurer lige på om ikk det er vigtigere at sy julegaver...

    SvarSlet
  2. Åhr, for en god idé! Vi er til sidste omgang babyrytmik lige midt i tidsrummet - og det er et must-do. Men en miniworkshop er en TOTALT god idé (og passer meget bedre til mit barselsdagpengebudget end en weekendworkshop), så det ville være FANtastisk, hvis der kom flere af dem. Hint. Hint. Hint. En babytøjsyningsminiworkshop engang i det nye år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer HELT sikkert flere!!!!

      Slet
  3. øv der er jeg på arbejde, den kunne jeg ellers godt tænke mig at hoppe på!!!

    SvarSlet
  4. Øv det gad jeg godt men er på job til kl 14

    SvarSlet