fredag den 11. januar 2013

Baby bukser - tag baby med.

Jeg har haft meget meget fint og hyggeligt besøg på værkstedet. Mr. Anton og mama Anne var forbi med kage til kaffen. Hyggeligt - og jeg så selvfølgelig straks mit snit til at prøve nogle nye baby bukser og rette dem til på den lille rumpet - så nu skulle baby buksemønstrene gerne sidde lige som sådan nogen skal sidde.
Planen er at jeg skal lave nye spændende og fristende baby sager, så alle de barslende mødre ikke kan modstå mine ledige pladser på dagholdet om onsdagen...ja blink blink....reklame reklame. Læs mere om Syskolen her, der er ledige pladser og man må gerne tage sin baby med.

Det var egentlig den anden Anne som startede med at sy bukser i det ternede stof på Syskolen. Jeg synes de var så top søde så jeg har forsøgt at abe efter.
Stoffet er noget jeg har til salg på Syskolen og du er velkommen til at købe af det - det er lækker let bomuld og det koster 99 kr meteren (plus porto) - du sender bare en mail. Marapytta@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fint! Der lyder top hyggeligt på din syskole.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Har du andet stof til salg,er på jagt efter fedt stof i lækker kvalitet, synes det er svært at finde noget.

    SvarSlet
  3. Åh, de er vel nok fine de bukser - og ham Anton er bare en lille lækkerbasse i dem :-)

    SvarSlet