søndag den 6. januar 2013

Få rabat - tag din veninde med på workshop

Jeg har et lille januartilbud til dig!
Jeg har nemlig brug for tilmeldinger på mine workshops.

Hvis du og en veninde, søster elle fx kollega tilmelder jer en af mine workshops, får I begge 10%
Tilbuddet gælder hvis I tilmelder jer inden udgangen af januar.
Betalingen skal være modtaget senest 1. februar.

Du kan læse meget mere om mine workshops HER og finde alle datoerne HER

Jakken på billedet er syet til Rikke af den populære Liberty som hedder Plastic Fantastic. Tror nærmest ikke den er til at opdrive længere, men jeg har lige nok til at sy en enkelt mere hvis nogen skulle have trang til sådan en jakke magen til denne. Prisen er 2250 kr og den kan laves i str 34-46
Jeg er også igang med at lave en i lilla, den kommer til salg så snart den er klar.


3 kommentarer:

  1. Oh my gоodneѕs! Ιncrеdible artіcle dude!
    Μany thаnks, Hoωeνer I am experіеncіng troublеѕ with your RSS.

    Ӏ don't understand why I can't subscribe to іt.
    Is theгe anybοdy hаving similar RЅS іssuеs?
    Anуbody who knows the anѕwег wіll уou kіnԁlу rеsρonԁ?
    Thanx!!Watch The Big Bang Theory Season 6 Episode 12 Online
    Here is my webpage ; Watch The Big Bang Theory Season 6 Episode 12 The Egg Salad Equivalency Online Free Stream

    SvarSlet
  2. I аm sure thiѕ paragraph has tοucheԁ all thе intеrnеt people, іts rеally really nicе parаgгaph on builԁing
    uр new blog.Watch Person of Interest Season 2 Episode 11 Online
    Also visit my weblog - Watch Person of Interest Season 2 Episode 11 Online

    SvarSlet
  3. Wauw en lækker jakke! Ja, Plastic Fantastic er fantastic :o)

    SvarSlet