søndag den 17. februar 2013

Jakker

Disse to modeller har de sidste 2-3 år været noget af det mest populære at sy på min lille Syskole. 
I øjeblikket er der totalt jakke boom på holdene. De bliver syet i lange baner i alle mulige og umulige udgaver. De er sjove at sy og du lærer en masse teknikker som kan bruges til andre projekter.

Med disse to jakker vil jeg gerne afliver myten om at  fx. skråbånd og lynlås er svært at sy. 
Jeg holder weekend workshop ca. én gang om måneden. Her er det muligt at sy en jakke. Projektet egner sig helt perfekt til en weekend hvor der er tid til total fordybelse. Har du lidt erfaring, kan du nå at sy en hel jakke i løbet af de to dage.

Find datoer her

Har du ikke mod på at sy én selv modtager jeg, som det eneste, gerne bestillinger på disse to modeller.

6 kommentarer:

  1. Hej Line. Hvor er de flotte. Hvad hedder det skønne stof?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hedder vist Plasic Fantastic, fra Liberty...

      Slet
  2. Nu må jeg altså få taget mig sammen til at blive tilmeldt til én af dine weekender. Jeg MÅ og SKAL eje en Rocker. De er simpelthen SÅ flotte.
    Jeg sender en mail inden længe :-)

    SvarSlet
  3. Rockeren har altid vaeret flot men i det der leopard stof naar den nye hoejder - SLURP!

    SvarSlet
  4. Hej:)

    Jeg skal lige være sikker på at det er rigtigt - kan jeg bestille denne skønne rockerjakke?!? Og hvis det er et ja, hvad koster den så i dette stof?

    //Katrine

    SvarSlet
  5. Hej Katrine
    Du kan sagtens bestille - rockerjakken koster 2700 kr og kan laves i str 34-46.
    Skriv mail til marapytta@gmail.com
    Kh Line

    SvarSlet