onsdag den 13. august 2014

Romper

Nyt mønster - igen!!!
Kan I mærke at jeg er springfuld af energi og er i gang med at tage revanche.

Vidste du at babyer er velkomne på dagholdet?
Jeg har pt. ledige pladser på tirsdagsholdet hver anden uge fra 10-13.
Det koster 500 kr for 2 gange om måneden og Syskolen ligger på Vesterbro - tæt på Dybbølsbro Station.
Læs om Syskolen her og skriv en mail til mig hvis du er interesseret i at lære at sy.

Ps: Mønsteret på romperen er fundet på Etsy







































2 kommentarer:

  1. Åååhhh den er sød! Og jeg er SÅ tæt på at melde mig til syskole (hvis der er plads). Skal bare lige først være sikker på, at det ikke falder sammen med Livas gymnahopsasa.

    SvarSlet
  2. Du er hjertens velkommen Maria. Der er pt venteliste så skriv dig endelig op til en plads:-)

    SvarSlet