onsdag den 11. marts 2015

Fredagsfix i Odense

Jeg har været i Odense i weekenden - det var så hyggeligt!

Camilla fra bloggen Olinesmor.dk var med for 3. gang og jeg har fået lov til at låne hendes billeder,  af et weekendens fine resultater.
Pusleclutchen, som efterhånden er et meget populært projekt på Syskolen - her i den skønneste combi a la Olinesmor - leo og prikker.
Olines mor er meget flittig - både på strikkepindende og ved symaskinen. Du kan finde masser af skøn skøn inspiration på hendes blog og instagram.

Tilslutningen var, for at være ærlig, ikke ret stor til weekendens workshop.
Måske har jeg besøgt Odense lidt for hyppigt på det sidste - måske er det svært for jer at finde tid og penge til en hel weekend - måske noget helt andet... jeg ved det ikke.
På trods af det, så er I alligevel mange som bliver ved med at udtrykke trang til mere.
Jeg er blevet spurgt mange gange, og vi blev i weekenden enige om at nu var det tid til at prøve et fredagsfix i Odense.
Jeg håber meget at I vil tage imod mit tilbud, for jeg har langt om længe fået arrangeret et fredagsfix i Odense - og det bliver fredag d. 22. maj kl 10-16 på kulturmaskinen.

Har du problemer med betalingen i shoppen, så sig endelig til, så arrangerer vi en bankoverførsel i stedet for.


3 kommentarer:

  1. Hurraaaaa, sikke en god nyhed :-) Jeg har straks meldt mig til! Ligger lige som min barsel starter :-)

    SvarSlet
  2. Det bliver så hyggeligt Line. Glæd dig til lokalerne i Odense - de er så skønne!

    SvarSlet
  3. Line jeg ved sgu ikke hvad der er med de fynboer. Jeg tror det hænger sammen med at fynboer bare ikke er first movers. De er lige forsigtige og ser gerne tingene an. De smider ikke bare penge efter en eller anden dame fra det der københavn, som tror hun kan lære dem at sy. De skal lige lære dig lidt at kende, og når de først har gjort det, kommer de til at stå i kø ligesom i Aarhus.

    Jeg håber jeg får en mild baby for så kommer jeg til fredags fix. Tror jeg vil ego sy og sy en judith. Den var så fin til Tanja.

    SvarSlet